۳ پاسخ

من اصن زایمان طبیعی رو نمیتونم هضم کنم
خیلی سختههه
خودمم طبیعی انجام دادم ولی مردمو زنده شدم
همون لحظه ی فشاری اومد رو کمرم هنوزم اون فشارو حس میکنم کمرم خیلی درد میکنه

التهاب پیدا کرده از جیغ چیزی نیست

شاید تیرویید داری؟
چون تیرویید اگه عصبی بشی باد می‌کنه احساس خفگی دست میده

سوال های مرتبط

مامان دنیز و یزدان🩵 مامان دنیز و یزدان🩵 ۱۲ ماهگی