۳ پاسخ

نه من اصلا نمیخورم ولی دکترم گفت روزی یه لیوان شیر حتما بخورم

نخوری ازبدنت خودت جنین میگیره وضعیف میشی خودت بخوری بهتره

نه
من مولتی اصلا شروع نکردم

سوال های مرتبط