۴ پاسخ

ببخشید هویج و سیب زمینی چجوری دادین به دخترتون؟

من بعد غذاش شیر میدم‌ فاصله نمیندازم اخه زیاد غذا‌نمیخوره

یکم اب بده

بنظرم یه ساعتی صبر کن چون سیب زمینی سنگیه . بازم بستگی ب نینیت داره. چون من دخترم یه بار همینحوری دادم بعدش خیلی بالا اورد چون هنوز غذا روهضم نکرده بود.
بهش آب بده شاید تشنشه

سوال های مرتبط