ببین میگن پیاده روی هفته های آخر خوبه اما فعالیت مثل کارای خونه نه
چون باعث خستگی میشه
قطعا ترشح ودل دردتون واسه فعالیت زیاده
باید خیلی مراقب باشی
زن باردار رو چی به پذیرایی
من درد زیر دل و کمر درد داشتم انقباض نداشتم رفتم زایشگاه نگه داشتن گفتن رحم باز شده سرم فشار بهم زدن .
منم دارم، دکترم ایزوکسوپرین داد گفت در صورت درد تا روزی دوتا هم میتونی بخوری
منم تو همین حالم
آره طبیعیه
اما اگر زیاد شد به دکترت مراجعه کن
من چند روزه دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.