۲ پاسخ

بله عزیزم فقط اگر انقباضات قوی و منظم شد و تو ده دقیقه به ۳ تا رسید حتما باید بری برای زایمان

ماه درده دیگه

سوال های مرتبط

مامان یکی یدونه مامان یکی یدونه ۱۴ ماهگی