۴ پاسخ

من سه ماهه اول بخاطر ویار هیچییی نمیخوردم همش بالا می‌آوردم وزن کم کردم‌دو سه کیلو اما تو انومالی وزن بچه طبیعی بود اون رشد خودشو میکنه اگ مشکلی نداشته باشه ب وزن تو ربطی نداره

منم میشم ۷۸برمیگردم به ۷۶
اما بچم ۳کیلوعه

ممکنه خودت وزن اضاف نکنی اما بچه ات خوب وزن بگیره اصلا نمیشه طبق وزن خودت حساب کنی فقط سونو بهت میگه خوبه یا نه

ربطی به وزن خودت ندارع وزن بچه
من سر بچه اولم از ۶۸کیلو رفتم ۹۰و خورده ای ولی پسرم ۳۴۴۰بدنیا اومد

سوال های مرتبط

مامان محمد امین مامان محمد امین روزهای ابتدایی تولد