۲ پاسخ

منم دارم میدم هیچی هم نشده بخاطر اینک بچم رفلاکس داره و شیرخشک میخوره نمیخوام شیرخشک زیاد بخوره

گلم زود شرو نکردیm

سوال های مرتبط