۶ پاسخ

من بعد دو روز حرکاتش عادی شد خوب شده بود

چرا بعصی وقتها بغل نافم سمت چپ درد میگیر ول میکنه

منم سابقه زایمان زود رس دارم چرا بعصی وقتها بعل نام سمت چپ درد میگیر ول میکنه

۲۸ هفته برا آمپول ریه زود نیست

چرا همتون امپول ریه زدین فقط دکتر من نمیده

اره طبیعیه بزن گوگل نوشته

سوال های مرتبط

مامان افرا🩷 مامان افرا🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پناه خانوم🥹🩷 مامان پناه خانوم🥹🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان زینب مامان زینب هفته سی‌ودوم بارداری