چون ماشاالله شیرت زیاد هست اینجور میشی
با اجازه مامان عزیزمون که تاپیک گذاشته 🙏 🫶
مامانا من آنلاین شاپ لباس نوزادی دارم
لباسهای، با کیفیت نخی و پنبه میارم که مناسب پوست نوزاد هست و حساسیت نمیده
قیمت اجناسمم خیلی مناسب تر از مغازه هست
تو روبیکا کانال دارم و اونجا کلی مامان از همین گهواره عضو شدن، خرید کردن و رضایت هاشون تو کانال گذاشتم
خوشحال میشم عضو کانال روبیکا من بشی
ایدی جهت عضویت کانال روبیکا nini_heed
دست نزن بهش برا منم میاد دست نمیزنم
لباس جذب نپوش که تحریکش کنه
به هیچ وجه دست نزدن
برا منم خیس میشه ولی نه همیشه
منم همینطور بودم عزیزم پرولاکتینت بالاس نزار ب سینه هات فشار بیاد و اصلا با دست فشار نده تحریکشونم نکن خوشحال باش بعد زایمان شیرت زیاده😍از من ک خیلی زیاد بود مث شما بودم تازه ماها اخر کل جلو لباسم خیس میشد
پس چرا واسه من چیزی نمیاد🤔
برامن که الان یکی دوماهی شاید بیشتر یا کمتر اینجوریه
فشار نده منم سه هفته اس آب میاد دکتر گفت تحریک نکن خودش خوب میشه
تا جایی که میدونم نباید فشارش بدی یا دستکاریش کنی
هرموقع رفتی پیش دکترت اینم بگو بهش
ولی اصلا دست نزن
هیچی دستکاریش نکن ک بیشتر نشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.