خانما از سیناهام آب میاد چکار کنم دراز که میکشم بیشتر میاد

تصویر
۱۳ پاسخ

چون ماشاالله شیرت زیاد هست اینجور میشی

با اجازه مامان عزیزمون که تاپیک گذاشته 🙏 🫶
مامانا من آنلاین شاپ لباس نوزادی دارم
لباس‌های، با کیفیت نخی و پنبه میارم که مناسب پوست نوزاد هست و حساسیت نمیده
قیمت اجناسمم خیلی مناسب تر از مغازه هست
تو روبیکا کانال دارم و اونجا کلی مامان از همین گهواره عضو شدن، خرید کردن و رضایت هاشون تو کانال گذاشتم
خوشحال میشم عضو کانال روبیکا من بشی
ایدی جهت عضویت کانال روبیکا nini_heed

دست نزن بهش برا منم میاد دست نمیزنم

لباس جذب نپوش که تحریکش کنه

به هیچ وجه دست نزدن

برا منم خیس میشه ولی نه همیشه

منم همینطور بودم عزیزم پرولاکتینت بالاس نزار ب سینه هات فشار بیاد و اصلا با دست فشار نده تحریکشونم نکن خوشحال باش بعد زایمان شیرت زیاده😍از من ک خیلی زیاد بود مث شما بودم تازه ماها اخر کل جلو لباسم خیس میشد

پس چرا واسه من چیزی نمیاد🤔

برامن که الان یکی دوماهی شاید بیشتر یا کمتر اینجوریه

فشار نده منم سه هفته اس آب میاد دکتر گفت تحریک نکن خودش خوب میشه

تا جایی که میدونم نباید فشارش بدی یا دستکاریش کنی

هرموقع رفتی پیش دکترت اینم بگو بهش
ولی اصلا دست نزن

هیچی دستکاریش نکن ک بیشتر نشه

سوال های مرتبط

مامان آترین و آتوسا مامان آترین و آتوسا هفته بیست‌ودوم بارداری