خانوما‌کسی بوده جنین را حس کنه تو هفته من

۳ پاسخ

من حس میکنم تو شکمم گاهی سفت میشه گاهی انگار یکم وول میخوره

من از ۲ ۳ هفته حسش میکردم

اره سر بچه اولم از ۱۱ هفته کامل حسش میکردم
ولی سر دومی نه

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی
مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌وهشتم بارداری