۸ پاسخ

من از روز ۵ دادم قشنگ گرفت .
اورتودنسی رو بهتر میگیرن

من روز و شب هی اور شی میدم میگیره

من بادومی گرفتم پسرم بلافاصله میندازش ولی اینی که عکسشو فرستادی راحت میگیره

اگه قطره ا د داری یک قطره رو پستونک بریز ببین میگیره اون موقع.اکه نگرفت اونت بگیر پسر من از همون اول گرفت

نگرفت هم پستونک بادومی بخر

سر پستونکش پماد اد بزن میگیره

منم از اینا گرفتم ولی پسر من میگیره

اولشه کم کم عادت میکنه

سوال های مرتبط