۳۳ پاسخ

خاک بر سر دکتر یه دکتر بهتر ببر خیلی داغونه الهی بگردم میسوزه بچه ببر شاه فرهت

احتمالا ب پماد ک داده حساسیت داره زودترببرش دکتر دیگه استفاده نکن اینو .باید عوضش کنن

یه پماد هست به داروخونه بگو برای روغن کبد ماهیه جلدش سفید نارنجیه مخصوص سوختگی و حشره زدگی اطفاله دوسه بار بزنی خوب خوب میشه ایشالا

لباس یقه باز بپوش براش 🥲الهی بچه پوستش چقد اذیت
ان‌شاءالله زود خوب بشه
کالاندولا زدی؟

اخ بگردم😢😢😢😢حتما ببرش دکتر گناه داره بچه

ببر ی دکتر دیگه گلم خیلی سوختگیش بده گناه داره

دختر ببر ش دکتر ....اگه هم روغن بزنی خوبه

قربونت❤️😘

الهی بمیرم برات مادر چه زجری میکشی بی زبون😭💔
تورو خدا یکاری براش بکن عکس بهبودیش رو بزار

ان ان خوبه کالاندولا لایه خیلی خیلی نازک بزن و اینکه عرق کاسنی با پنبه بزن ب بدنش خوب میش

الهی بگردم ببرش دکتر

عزیزم اون یقه های لباسش جنسش خوب نیس لااقل اونارو یه جنس خوب تنش کن

واییییی الهی بگردم ببرش دکتر😑😑😑

وای الهی مادر جیگرم کباب شد براش ک

یا خود خداااا مامانش چرا دکتر نبردی خیلی بد سوخته

وای بمیرممم عزیزم ببر حتما ازمایش انجام بده براش نکنه حساسیت گاوی باشه..پسر‌ِ دوست من دقیقا همینجوری بود حساسیت پروتئین گاوی داشت

یاخدا این تواین فصل چراانقدسوخته ببرش دکترجاش میمونه طفلک

وای خدایا چجوری تحمل کردین دلم سوخت براش بحدا اذیت میشه ببرش دکتر زبون بسته رو 🥺

با آب ولرم بشورش روغن کنجد بهش بزن

ببرش دکتر حساسیت گاوی داره دارو میده
نی نی منم همینجوری بود

پودر بچه بزن تا خشک بش.. پماد ان ان هم خوبه
چرا اینجوری شد

کالاندوتیدی عالیه

ببرش،دکتر
خیلی قرمز شده
اصلا با دستمال مرطوب پاک نکن گردنشو

پماد ان ان بزن خوب میشه

وای عزیزم 🥺ببرش دکتر الهی حالا چقد سوخته 😥

بوی ننه بمیرم

فیروز. چون زینک داره بهتره

چراداینحروه

اخ الهی چقدر عذاب میکشه🥺 ببرش دکتر قشنگ مشخصه حساسیته

ببر دکتر از چی اینجوری شده بچه

وایییی چق سوخته
کالاندولا بش بزن یا فیروز

وایییی بمیرم براااااااااش داغونههههه بوسش کردین؟

ببرش دکتر

سوال های مرتبط

مامان همتا و رستا مامان همتا و رستا روزهای ابتدایی تولد