از بی اشتهایی دخترم خسته شدم راه حلش چیه مامانا

۷ پاسخ

نئوزینک یکم تاثیر داره ولی خب خودش بهتر میخوره من اگه بزارم دهنش تف میکنه

داره حتما دندان در میاره

بی اشتها نیس میخاد خودش غذا بخوره من امرپز امتحان کردم خودش خورد

وای پسر منم هیچی نمیخوره۹۰تا شیر درس کردم۳۰تاشو خورد😫😫😫😫

نئوزینک بده

وای دختر من روانیم کرد بخدا هیچی نمیخوره نمیدونم شاید بخاطر سرما خوردگیش باشه

لطفا به منم بگین.دخترم هیچی نمیخوره.روزایی شده که ۴ مدل غذا براش درست کردم ولی لب نمیزنه.خییییییلی ناراحتم😔😔

سوال های مرتبط