عزیزم فقط لچه تو نیست دختر منم هر کاری میکنم قفل قفل
دوس دارم کلم بکوبم به دیوار بخاطر این نخوردناش🥴😩
مولتی بده یا شربا رینک البته قبلش با اطفال مشورت کن زینک میشه داد
پسر منم همینه خیلی عصبی میشم فکر میکنم تو هشت ماهگی چالش غذا نخوردن دارن بچه ها چون خیلی از مامانا اینجا این مشکل رو دارن ، البته بخاطر دندون هم هست
نمیخوره هیچی ؟اشکال نداره عزیزم این چیزا یکم صبوری میخاد یه روزی آنقدر خوب بشه وغذابخوره .پسراولم تا دوسال ونیم اینجوری بود فقط شیرمیخورد منم انقدرحرص میخوردم بعدش که ازشیرگرفتمش کم کم خوب شد الان هفت سالشه منم میخوره برعکس پسردومم که همه چی میخوره الان .غذاهاشو تنوع بده یکم مزه دار کن بزار گرسنش بشه خوب بعد غذا بده
ازقطره های مولتی ویتامین بهداشت بده خیلی تاثیرداره
سانستول بده بهش
قطره ی مولتی بهش میدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.