سلام خانما. این مثبت دیگ یعنی
ممکن کاذب باشع بد زد باشم

تصویر
۲۰ پاسخ

مثبتِ خیلی هم مثبتِ
مبارکه😍

این دیگه خیلی مثبته مبارک باشه😂😍
خودت میخواستی؟

تو این اوضاع که جنگ بیخ گوشمون حداقل بارداری بزارید بعد
خداییش آینده نامبهمه و سخته با بچه ها

انشالله ولی نمیترسین با بچه کوچیک
من نگران پسرمم همش

انشالله ولی نمیترسین با بچه کوچیک
من نگران پسرمم همش

چ مثبت قشنگی 😍

مامان مرسی از همتون تبریک گفتین ‌‌
ولی میترسم. به ارتین نتونم برسم همش
کم بزارم براش‌
استرس تمام وجودمو گرفت از الان

عزیزم مثبت به این پرنگی بعید میدونم کاذب باشه مبارک باشه

چنان پررنگه که از کذب گذشته😂

من پری روز همین مارک بی بی چک زدم مثبت شد رفتم ازمایش دادم خداروشکر منفی شد

این خیلی مثبته. کاذب ماذب هم نیست. مبارکه

ی مثبت نازه

🤭😂آخه این مثبت چجوری ممکنه کاذب باشه
مبارکه قشنگم به سلامتی خیر
بازم آزمایش برو بده خیالت راحت بشه

از این‌مثبت تر؟!

مثبت گلم مبارک باشه بخوشی انشاالله😍

مارک بی بی چکی که استفاده کردی چیه؟

خیلی مثبته دیگه باز آزمایش خون هم میتونی بدی

چی‌دوسداشتی؟مبارکه

مثبته به سلامتی آزمایش نگرفتی

مثبت

سوال های مرتبط

مامان رهام مامان رهام هفته هشتم بارداری
مامان رهام مامان رهام هفته هشتم بارداری
مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته هفدهم بارداری
مامان محمد طاها 🥰 مامان محمد طاها 🥰 ۱ سالگی