۵ پاسخ

اره من شیرپاستوریزه و فرنی و ...... میدم

نمدونم اشکال داره یا نه ولی ندادم من برامم سواله واقعا

نه اصلا
تو غذا اشکال نداره ولی من همونم نمیدم

به عنوان نوشیدنی نباید بدی ولی تو غذا اشکالی نداره

من تو فرنی و شیربرنج و پنکیک میریزم

سوال های مرتبط