چراهمش بچم سمت چپ شکممه

۴ پاسخ

چونکه نیومده از دنده چپ بلند میشن 😅

منم ماه های اخر اینجور میشدم

سلام دقیقا بچه منم از اول سمت چپ شکممه

منم همینطورم
دست بکشی قشنگ سرش سمت چپ نافمه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🎀🩷 مامان فاطمه زهرا🎀🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سلطان وسِلِنا مامان سلطان وسِلِنا روزهای ابتدایی تولد