مامانااونای که تجربه سزارین دارن سخته؟

۶ پاسخ

نه سخت نیست...با پمپ درد ک باز خیییییلی راحتی اصلا درد نمیاد سراغت

من سزارین بودم راضی ام

برا هرکسی یه جوره
من تموم اطرافیانم سزارین هستن و همه هم راضین

من بچه اولم طبیعی بود دومی سزارین شدم به نظرم خییییلی بده به هیچ عنوان تا مجبور نیستین سمت سزارین نرین

ن عزیزم

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان آروین جون مامان آروین جون روزهای ابتدایی تولد