من روز دوم اومدم خونه بستم. کم کم شل ببندش تا دردت بیفته هی سفتش کن
دکتر من گفت ده روز اول هیچی نبند به هیچ وجه. از ده روز به بعدم توصیه میکنم چیزی نبندی فقط یه شال ببند که اونم بنظرم واجب نیست چون شکم خلقتش اینه که برمیگرده سرجاش
من از روز دوم بستم
دکترم میگفت از اول میتونی کمربند طبی بگیری شکمتو ببندی
ولی روزای اول با چیزای دیگه نباید ببندی
من که هنوزم نبستم 😂 یکی دو بار بستم حس کردم دارم خفه میشم اون تو دیگه نبستم
بعد زایمان تاثیربیشتری داره اما اگر درد داشتی دردت بهتر شد و یا بعد 40روزت حتما دیگع ببند
من از روز بعدش بستم
بعد کشیدن بخیه ها تا ۴۰ روز شل بعدش سفت
محکم نمیتونی ببیندی اصن ادم نفسش میره
ولی با یه شال خیلی اروم ببندی اولا ک شکم نیوفته رو بخیه ها بعد کشیدن بخیه هام یواش یواش میتونی شکم بند سفت ببندی
روزای اول دکترام میگن خوب نیس سفت ببندی ب بخیه های داخلی فشار میاد
من تو بیمارستان برام بستن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.