از تجربه سزارین سوم بگید
،سخته واقعاً ؟🙄

۳ پاسخ

از چسبندگی بیشتر میترسم

دومی که خیلی سخت بود انشااله سومی راحت باشه برای شما

دیگه دوتا زاییدی😌😁

سوال های مرتبط

مامان آوا و آریا مامان آوا و آریا ۶ ماهگی
مامان پرنسا کوچولو مامان پرنسا کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان هاکان 🩵💙 مامان هاکان 🩵💙 ۳ ماهگی
مامان نفس و ماهان مامان نفس و ماهان ۱۲ ماهگی
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی