سزارین سوم خیلی سخته؟؟؟؟؟

۴ پاسخ

نه. زیاد فقط باید موقه درد شیاف بزاری.من دخترم ۱سال ‌و۸ماهش بود دخترم به دنیا اومد🫠

سلام نه برای من جای بخیه هام درد نداشت راحت بود

ارع خیلی

کسانی که سومین بار سزارین شدن بگن 🥲

سوال های مرتبط

مامان آروین جون مامان آروین جون روزهای ابتدایی تولد
مامان علی مامان علی ۵ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 روزهای ابتدایی تولد