خانما بعد سزارین خیلی سخته؟؟؟

۱۰ پاسخ

منم زیاد درد نداشتم. بیمارستان که پمپ درد داشتم اذیت نشدم اومدم خونه هم زیاد درد نداشتم شیافم استفاده نکردم. فکر کنم بستگی به بدن هم داره. من کلا زود برگشتم به روال عادی...

بستگی به بدنت داره
درکل باید قبول کنی که هم سزارین هم طبیعی سخته
اما به طور کلی سزارین دردش از طبیعی کمتره

من خیلی درد داشتم کمکم نداشتم از ۲۸/۲۹ساعت بعد عمل قشنگ همه کاربچه با خودم بود بیشترین اذیت درد بخیه ها بود مخصوصا موقع بلندشدن و... البته این زایمان دوم بود اولی عالی بود اصلا دردو حس نکردم چون کمکی داشتم

خب درد داره ولی در حدی نیست که نتونی تحمل کنی من تصمیم داشتم پمپ درد بگیرم که اونم کیسه آبم ترکید اورژانسی رفتم یادم رفت بخوام بعد عمل دیدم دردم زیاد نیست حتی شیاف هم استفاده نکردم

هر چی سختی خودشو داره ولی خوبه به نظر من که از طبیعی بهتره

چند روز اول آره حتما باید کمکی داشته باشی

خیر من خواهرم هم درد طبیعی رو کشید نتونست زایمان کنه سزارینش کردن میگه ده تا دیگم بخوام بیارم سزارین میارم منم میخوام سزارین کنم

نه زیاد

من نمی‌دونم .چون من طبیعی بودم .

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓🩷 مامان توت فرنگی 🍓🩷 ۸ ماهگی
مامان آوا و آریا مامان آوا و آریا ۶ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری