پسرم هسته خرما قورت داد بد نیس واسش؟؟؟؟

۵ پاسخ

ن بچه من همش تو عناش هسته خرماست نمیدونم کی مارو غافل میکنه میخوره😕

اگه گیر نکرده باشع تو گلوش بعدا تو مدفوع میبینی

نه از دفع می‌کنه از تو .. من اونروز پسرم خورد بعدش سالم درومد😅

نه از زیر پاش میاد😅😬دختر من تخمه با پوستش کامل قورت داده بود😂😂من نفهمیده بودم بعد که دستشویی کرد فهمیدم

نه اگه رفت پایین نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان کلوچه و دوقلوها مامان کلوچه و دوقلوها ۱ سالگی