بچه ها میتونم بیسکویت مادر بدم دخترم فرنی بدش میاد

۸ پاسخ

ن هیچ خاصیتی ندا ه

پتی پور بده میگن خیلی بهتراز بيسکوئيت مادره
منم میدم

میگم مگه نباید از ۶ماهگی به بعد غذا بدیم

من که دادم

نه نده مصی.

هیچ ارزش غذایی نداره قندش بالاست بهتره ک ندی
یه ذره نبات بریز تو فرنیش ک خوشش بیاد

ن اصلا بجاش نشاسته یاحریربادوم بده

ن بابا نده

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان سیوان مامان سیوان ۸ ماهگی
مامان شاهان🫅🧸🩵 مامان شاهان🫅🧸🩵 ۸ ماهگی