ن هیچ خاصیتی ندا ه
پتی پور بده میگن خیلی بهتراز بيسکوئيت مادره
منم میدم
میگم مگه نباید از ۶ماهگی به بعد غذا بدیم
من که دادم
نه نده مصی.
هیچ ارزش غذایی نداره قندش بالاست بهتره ک ندی
یه ذره نبات بریز تو فرنیش ک خوشش بیاد
ن اصلا بجاش نشاسته یاحریربادوم بده
ن بابا نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.