میشه تو بارداری حلیم بدون دارچین و کم شکر خورد ؟؟

۱۲ پاسخ

من که خوردم دو سه بار

من هفته ایی دوبار میخورم

همه چی تو بارداری میشه خورد ولی ب اندازه حتی همون زعفرون هم کم خورده بشه مشکلی ندارد

والا من چند بار خوردم کم شیرین بود ولی دارچین هم به اندازه داشت

بخور بابا حساس نباش من که مدام میخورم پر از دارچین و شکر

حلیم که خیلی عالیه یه کم دارچین و شکر هم موردی نداره

دارچین ک خوبع سردیشو میگیره

مگه دارچین و شکر بده؟😕

قند نداری اره.. اتفاقا فک کنم حلیم واسه وزن جنین خوب باشه

هرچیزی میشه خورد ب اندازه

من یه بار با دارچین و شکر هم خوردم

من که میخورم

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی ناز مامان نینی ناز هفته سی‌وپنجم بارداری