۲ پاسخ

من زویه گرفتم راضی ام هستم

من دارم اتفاقا صندلی ماشین الیت پلاس مارک دلیجان، دختر من توش راحته میشینه و خیالم راحته جاش امنه،دوماهه تازه داخلش میشینه قبلش داخل کریر میذاشتیم و خوبی این مدل اینه که قابلیت صندلی ماشین های گرون رو داره و حالت خوابیده کریری هم میشه دخترم داخلش راحت میخابه

سوال های مرتبط

مامان ریحانه سادات مامان ریحانه سادات ۱ سالگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱ سالگی