مال منم مثل اینه مارکش هم بنیتاس خیلی ازش راضیم خدایی همه جا میبرمش من وقتی ۸ ماهم بود سرویس کامل ، کالسکه کریر و کیف و رورعک رو گرفتم ده تومن
ب نظر خودت گرون نمیگه؟؟
ببین تهران که پر استوک لباس های خارجی اینا میارن فروشی هست به یک تومن بهترین کالسکه خوب گیرت میاد
مال پسر منم بنیتاس
مگه قیمت نو الان چنده؟
باید نصف قیمت نو بده استفاده کرده
خیلی بالا گفته ولی مارکس خیلی خوبه من خودم دارم
7 زیاده من همینو دیدم 3 زده بود اصفهان خیلیم تمیز بود
من همینو دست دو گرفتم سه تومن
برا دسته دو گرون میگه
دست دوارزونتره من ۴ گرفتم نوشوچندماه پیش
ببین ظاهرش خوبه ولی ببین خوب جمع میشه جا زیاد نمیگیره رو به مادر میشه ولی ۷تومن خیلی زیاد گفته نهایت چهار تومن بیشتر نمیارزه
قیمت نو این هست
دست دومش سه چهار تومن می ارزه
خیلی خوب میگه قیمتشو اگه نو هست
دست دو؟ نوش اینقیمته ها
بنتیا سخت تو بعضی صندوقا جا میگیره راحت نیس موقع تا کردن
۱۳۰ دلیجان دارم قیمتشم مناسب تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.