سلام مامانا کالسکه دلیجان بهتره یا مامالاو

۴ پاسخ

دلیجان مدل بنیتا دارم فقط بديش اینه چرخ عقبش تکیه قابلیت چرخش نداره و ماشین ما کوئیک این بزرگه تو صندوق جا نمیشه

من دلیجان دارم راضی نیستم

من‌دلیجان گرفتم برای پسر قبلیم راضی بودم

تاپیک امو ببین

سوال های مرتبط

مامان هدی و مهدیه مامان هدی و مهدیه ۶ سالگی