۱۱ پاسخ

نه چون دندون نداره نمیتونه بخوره

اره دیگه باید داد ازین سن که

من تازه از امروز ظهر شروع کردم فقط حواستون باشه فلفلر ندلشته باشه غذا هاتون

منم کم کم دارم میدم خیلی اشتهاش باز شده و با ذوق غذا میخوره چند بارم امتحان کردم خداروشکر دل درد نمیگیره و اذیت نمیشه قشنگ سیر میشه 😂

عزیزم نون خالی‌هم مدین

من نمیدم ولی گمونم باید بدم

آره بابا من از هفت ماهگی میدادم چیه سوپ تکراری و له هر کسی هم باشه ب مرور خسته میشه و زده میشه از غذا..غذاهای خودمون متنوع تره و بیشتر علاقه مند غذا خوردن میشن من بیشتر غذا انگشتی بهش دادم چنان عشق می‌کنه برا غذا

اره منم میدم غذا جدا براش درست کنم نمیخوره

منم میدم

آره بده دیگ عیب نداره منم همه چی میدادم

اره منم میدم

سوال های مرتبط