سلام خانوماشما پوره موز هم میدید؟

۲ پاسخ

موز برای بچه ی ۴ ماهه زوده، خیلی سنگینه معده اش نمیتونه هضم کنه

عزیزم من موز گلابی سیب میدم ولی میپزم قبلش

سوال های مرتبط

مامان 💙ariyan💙 مامان 💙ariyan💙 ۱ سالگی
مامان سامیار.مهرسام🩵 مامان سامیار.مهرسام🩵 ۱۱ ماهگی
مامان پرنس کوچولو🧸💙 مامان پرنس کوچولو🧸💙 ۱ سالگی
مامان عرفان کوچولو🧿 مامان عرفان کوچولو🧿 ۱ سالگی