پسرم سرما خورده چیکا کنم چی بدمش ۳ ماهشه

۳ پاسخ

فقط ببرش دکتر شاهان منم سرما خورده
چون الان ویروس هستش خیلی خطرناکه

قطره پلارژین ده تا صب ده تا شب

اگ بینیش بند شده وقتی بهش شیر میدی یکی دوقطره هم بدوش تو دماغش....چون شیر گرمه بینیشو بازمیکنه سریع

سوال های مرتبط

مامان قلبم❤ مامان قلبم❤ ۱۳ ماهگی
مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۸ ماهگی