۵ پاسخ

فقط شبا دماغش میگیره روز خوبه

دختره من سرما نخوره تا الان ولی دیشب ی سرما خورده بچه مدرسی تو خونه نداری؟

خیلی گرم نگهش ندارید ، دستگاه بخور سرد هم داشته باشید پاییز و زمستونا براش روشن کنید ، من دختر اولم همینطور بود ، مرتب مریض میشد و تبش بالا می‌رفت کلی بدبختی کشیدم تا آخرش فهمیدم چون زیاد گرم نگهش میداشتم ، الان این یکی رو تو دمای متعادل نگه میدارم ، زیاد هم بهش لباس و کلاه نمی پوشونم ، خداروشکر خیلی بهتره

سیستم ایمنی دکتر گفت بیشتر به ژن مربوطه

سیستم ایمنی بدنش ضعیف

سوال های مرتبط

مامان مهسین🌙 مامان مهسین🌙 ۱۴ ماهگی