کسی اینجا هماتوم داشته ؟؟بعد چه مدت خوب شده؟

۵ پاسخ

من دارم زیادم دارم اسنراحت مطلقم اصلا ب جز دستشویی نباید بلند شی گرمی نخور شیاف بذار و باید تا ۱۸هفتگی صبر کنی

من‌سر دخترم از هفته ۶ داشتم تا ۱۵ ۸۰ درصد هماتوم بود که با استراحت پ شیاف خدارپشکر جذب شد اصلا نکران نباش زیر پات یه بالشت کوچیک بزار تا میتونی استراحت

من داشتم رعایت نکردم بچم سقط شد حتی کارهای خونه ک میگی طوری نیست رو هم سعی کن انجام نده

هماتوم داری مگ ؟

من داشتم ۱۰روز من رفت

سوال های مرتبط

مامان نویان💙💙 مامان نویان💙💙 ۷ ماهگی
مامان گردو و فندوق مامان گردو و فندوق هفته چهلم بارداری