دوستان گلم زولبیه بامیه ضرر

۳ پاسخ

زیاده روی توش قندتو بالا میبره عزیزم کمتر بخور

نه ضرر نداره ولی اگه قند داری کم بخور قندتو بالا میبره

قند داره دیگه زیاد نخور

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فرهام مامان فرهام ۸ ماهگی
مامان آیساخانمی 🩷🩷 مامان آیساخانمی 🩷🩷 ۵ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان رایان کوچولو مامان رایان کوچولو ۳ ماهگی