خانوما اسم آکای قشنگه یا کارن؟؟

۱۳ پاسخ

کارن قشنگه

از نظر من کارن قشنگ تره😍❤️

من ب این فکر میکنم بزرگ شد دوستاش صداش میکنن چجوریه کارن قشنگتره

کارن😍

کارن

کارن خیلی زیاده

آکای

کارن خوبه

کارن

کارن بهتره

کارن قشنگتره

کارن

کارن خوش اوا تره
اکای خاص تره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی کوچولو🍓 مامان توت فرنگی کوچولو🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی 🥹❤️ مامان فسقلی 🥹❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان گیلاس 🍒 مامان گیلاس 🍒 ۶ ماهگی