نه . هیچوقتم قصد خرید نداشتم . ضرراش بیشتر از سودشه
بله خریدم از تقریبا ۶ ماهگی ، بهترین زمانش موقعی هستش که بتونه بشینه بچه تقریبا
من هفت ماهگی اهورا رو میزارم داخلش عالیه حوصلش سر نمیره خودش میگرده و از زمین اشغال برنمیداره بخوره😂😂😂
من از۵ماهگی گذاشتم اینم عکس دخترم باروروئک
از ۶ ماهگی گذاشتم
من اتفاقا دکتر بهم گفت برای دخترم از روروئیک استفاده کنم تا پاهاش قوی بشن
سلاممم ب بهترین مامانای دنیاا
خوشگلا یه گروه داریم روبیکا همه مامانیم دور هم جمع شدیم از تجربیاتمون میگیم و از ردزمرگی هامونوعکس میفرستیم دوست داشتید بیایید. به آیدی ک میزارم پیام بدید یا شما آیدی بدید😍💞
اصلا فکر خریدش فکرم نکن پاهای بچرو بشدت اسیب میزنه
رورویک اصلا خوب نیس
از شش ماهگی توش گذاشتم خیلی هم خوب بود ماشالا زود هم راه افتاد
ب نظرم باید از این رورورک واکر دار ها باید خرید جاریم از اونا خریده پسرش اصلا رو رورورک ننشست از واکنش استفاده کرد و راه رفت
من از ۷ ماهگی گداشتم توش
همه بچه های دهه ۵۰ و ۶۰ هم داشتن
هیچ کدوم هم مشکل براشون درست نشده
بچه من کلا یک ماه هم استفاده نکرد
پسر بزرگم از ۵ ماهگی توش بود پسر دومم از ۶ ماهگی عالیه
منم نخریدم
حقیقتا قصد خریدشم ندارم
به ستون فقرات بچه آسیب میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.