۱۵ پاسخ

نه . هیچوقتم قصد خرید نداشتم . ضرراش بیشتر از سودشه

بله خریدم از تقریبا ۶ ماهگی ، بهترین زمانش موقعی هستش که بتونه بشینه بچه تقریبا

من هفت ماهگی اهورا رو می‌زارم داخلش عالیه حوصلش سر نمیره خودش میگرده و از زمین اشغال برنمی‌داره بخوره😂😂😂

من از۵ماهگی گذاشتم اینم عکس دخترم باروروئک

تصویر

از ۶ ماهگی گذاشتم

من اتفاقا دکتر بهم گفت برای دخترم از روروئیک استفاده کنم تا پاهاش قوی بشن

سلاممم ب بهترین مامانای دنیاا
خوشگلا یه گروه داریم روبیکا همه مامانیم دور هم جمع شدیم از تجربیاتمون میگیم و از ردزمرگی هامونوعکس میفرستیم دوست داشتید بیایید. به آیدی ک میزارم پیام بدید یا شما آیدی بدید😍💞

اصلا فکر خریدش فکرم نکن پاهای بچرو بشدت اسیب میزنه

رورویک اصلا خوب نیس

تصویر

از شش ماهگی توش گذاشتم خیلی هم خوب بود ماشالا زود هم راه افتاد

ب نظرم باید از این رورورک واکر دار ها باید خرید جاریم از اونا خریده پسرش اصلا رو رورورک ننشست از واکنش استفاده کرد و راه رفت

من از ۷ ماهگی گداشتم توش
همه بچه های دهه ۵۰ و ۶۰ هم داشتن
هیچ کدوم هم مشکل براشون درست نشده

بچه من کلا یک ماه هم استفاده نکرد

پسر بزرگم از ۵ ماهگی توش بود پسر دومم از ۶ ماهگی عالیه

منم نخریدم
حقیقتا قصد خریدشم ندارم
به ستون فقرات بچه آسیب میزنه

سوال های مرتبط

مامان فرامرز مامان فرامرز ۱۴ ماهگی