۶ پاسخ

باید دو کیلو بیشتر از وزن تولدش باشه

بیومیل پلاس بنظرم خوبه چاقی کاذب میده

بستگی به وزن تولدش داره عزیزم

من از اول ببلاک میدم خیلی راضیم .اوایل همش اضافه وزنم داشت .
الان‌نرماله چون بالاخره دندون در میارن اشتها کم میشه

مال منم نان میخوره دوماهگی۵۸۰۰بود ۳کیلو بدنیا اومده

من‌نان از اول دادم اصلا عوض نکردم
۲ کیلو ۲ کیلو میرفت بالا

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان قلب ۱۰ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۳ ماهگی