۴ پاسخ

نه خیلی کمه ،درحد سوزن سوزن شدن ،

انشالله هرچی خیره

منم همین جوری بودم بد خوبشدم با استراحت بازم از دکترت بپرس

اره دردی ک‌خیلی شدید نباشه طبیعیه

سوال های مرتبط