بچه ها گاهی دهانه رحمم درد میگیره یکم. طبیعیه یا مشکلی داره؟

۲ پاسخ

واسه منم همینجوریه سنگینی میکنه انگار

منم همینجورم طبیعیه فک میکنم
یهو واژنم تیر میکشه

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی🩵 مامان نی‌نی🩵 هفته دوازدهم بارداری