بچه ها گاهی دهانه رحمم درد میکنه. اوکیه یا مشکلی داره؟

۲ پاسخ

طبیعی هست
استراحت کن
فعلا خودت رو زیاد خسته نکن

سلام نه مشکلی نیست همش فکر میکنی می خوای پریود شین واون علائم است من حتی کشاله های پاهام وکمرم خیلی درد میکرد زیاد سعی کنید در هفته پایین بیشتر استراحت کنید وخودتون رو سرما ندیدن بعضی مواقع هم وقتی شکم وزیر شکم سرما میخوره رحم تیر میکشه

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی🩵 مامان نی‌نی🩵 هفته دوازدهم بارداری