طبیعی هست
استراحت کن
فعلا خودت رو زیاد خسته نکن
سلام نه مشکلی نیست همش فکر میکنی می خوای پریود شین واون علائم است من حتی کشاله های پاهام وکمرم خیلی درد میکرد زیاد سعی کنید در هفته پایین بیشتر استراحت کنید وخودتون رو سرما ندیدن بعضی مواقع هم وقتی شکم وزیر شکم سرما میخوره رحم تیر میکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.