منظورش استخوان های رانه که منتهی به ناحیه تناسلیه.اره از منم دو روزه یه مقدار درد داره انگاار تیر میکشه.راه میرم یکم درد میگیره.ولی بنظرم درد عضلاته نه استخوان
من فک میکنم داخل واژن به سمت رحم باشه..واسه منم یه وقتایی تیر میکشه.ولی استخون نداره هااا🫠
دهانه رحم استخوان داره 😕
از کجا تشخیص دادی استخوان دهانه رحمت درد میکنه؟🙄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.