تو بارداری هیچی .بعد زایمانم با این اوضاع گرونی فکر نکنم چیز گرونی گیرم بیاد😂
بچها من خیلی این برام هم سواله هم ناراحتم ازش اینکه حتی واسه کادوی عروسیمون مادرشوهرم یاپدرشوهرم یه سرسوزنم بهم ندادن واقعا چرا، کسی بینمون هست که اینجوری بی ارزشش کنن
هیجی فعلا تاببینیم بعداززایمان چه گِلی بهمون میدن والا واسه عروسیمون هیچکس هیچی نداد
من سر بارداری اول موقع زایمان همسرم برام گردنبند خرید با ۲۰۰شاخه گل رز رنگی، مامانم و مادرشوهرم برای پسرم گردنبند خریدن، خواهرم دستبند خرید یدونه داداشم مینی واش خرید بقیه هم پول دادن که همه رو براش طلا کردم هی طلا ارزون بود خواهر الانم برای دخترم فعلا مامانم براش گردنبند خریده خواهرم دستبند همسرمم برای من گوشی خرید برای دخترم سیسمونی😅 تا بدنیا بیا ببینم کی چی میده
هیچکس که پول ندارع پس اینستا چی نشون میده اینهمه بلاگر
حین بارداری گوز
حالا بعد بارداری خدا بزرگه
هیچی😪😅
حین بارداری یک ربع سکه که باز نیاز شد تو زندگی به همسرم دادم(خودش داده بود).یه جفت هم گوشواره خانواده همسر دادن.
برای زایمان که اطلاع ندارم فعلا ولی میدونم مامانم یه پلاک کوچولو برا پسرم خریده که هدیه بده.
بیاین چیزای خوب الکی بگین حداقل من دلم خوش باشه بگم بچه های دیگه گیرشون اومده
الکی بگین ویلا مغازه ماشین طلا 🤣🤣
منم فکرنکنم کسی چیزی بهم بده
فقط همسرم بهم طلا هدیه داد کسی چیزی به من نداد
هیچی من برا همه همه کار کردم تا نوبت خودم شد همه قهر کردن دریغ از ی احوالپرسی کادو تو سرشون بخوره
همسرم هدیه ی زایمان برام تک پوش خرید فقط همین گرونش بود
وگرنه اعضای دیگه خانواده ها فقط پول نقدی دادن که اونم نسبتا معمولی بود خیلی زیاد نبود
آخه توقع هم نداشتیم
پشکل گوسفند🤣 خدا سر شاهده هیچی
هیچی 🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.