خانوما بعداز سونو آنومالی چه سونویی رفتین یا میخواین برین؟؟

۵ پاسخ

سونو دیگ نداری تا سونورشد ک از ۲۸تا ۳۲ میرن
من تو ۲۹هفته دکتر نوشتع برم

من تو انومالی جفتم پایین بود بعد یک ماه دوباره رفتم برای سونوی جفت بازم پایین بود🥲

سونو رشد ۳۰ هفته

فک کنم سونو وزنه ۲۸ هفته ب بعد باید بریم .من بعد سونو آنومالی آزمایش گلوکز دارم ۲۵هفتگی ۵روز دیگ باید برم

سنو رشد

سوال های مرتبط

مامان ریحانه جان مامان ریحانه جان ۲ ماهگی
مامان فندق کوچولو 😍 مامان فندق کوچولو 😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مارشمالو🎀 مامان مارشمالو🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری