۹ پاسخ

ببخشید بخیه ختنه پسر شما بالاخره کی افتاد؟پسر من ۱۴ روزه ختنه شده هنوز دو تا بخیش مونده خیلی نگرانم

برای پسر منم دیر افتاد،از دکترش پرسیدم گفت نخ های جدید خیلی دیر جذبن به خاطراونه ،نگران نباش میفته

عزیزم برای پسر من هم نزدیک 20 روز طول کشید تا بیوفته من پماد تتراساکلین زدم دو روز بعدش افتاد

من ۱۸ روز ختنه کردیم ۲تا دیگش مونده بیوفته

مگه بخیه زدن پسر من حلقه گذاشتن بعد چهار روز افتاد

کاش حلقه میزاشتید

باید ۱۰روزه بیفته

پسر من ۳ تاشو بعد یه هفته انداخت یدونش موند نزدیک ۴۰ روز طول کشید تا افتاد فقط مواظب باش عفونت نکنه خدایی نکردا

آخی چقدر طولانی 🥺

سوال های مرتبط

مامان آوش 💙💙 مامان آوش 💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان شکلات🩵 مامان شکلات🩵 ۱۶ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی