ببخشید بخیه ختنه پسر شما بالاخره کی افتاد؟پسر من ۱۴ روزه ختنه شده هنوز دو تا بخیش مونده خیلی نگرانم
برای پسر منم دیر افتاد،از دکترش پرسیدم گفت نخ های جدید خیلی دیر جذبن به خاطراونه ،نگران نباش میفته
عزیزم برای پسر من هم نزدیک 20 روز طول کشید تا بیوفته من پماد تتراساکلین زدم دو روز بعدش افتاد
من ۱۸ روز ختنه کردیم ۲تا دیگش مونده بیوفته
مگه بخیه زدن پسر من حلقه گذاشتن بعد چهار روز افتاد
کاش حلقه میزاشتید
باید ۱۰روزه بیفته
پسر من ۳ تاشو بعد یه هفته انداخت یدونش موند نزدیک ۴۰ روز طول کشید تا افتاد فقط مواظب باش عفونت نکنه خدایی نکردا
آخی چقدر طولانی 🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.