۵ پاسخ

خواب ظهر طبیعیه پسر منم حذف کرده خواب رو
پسرفت تو پوشک هم طبیعیه باهاش مدارا کن خوب میشه بهش جایزه بده

سلام چله آیت الکرسی داریم خاستی شرکت کن حاجتروا بشی انشالله

دختر منم مشکل جیش رو دو هفتس پیدا کرده
دیگه الان جوری دعواش کردم کلی گریه کرد نمیدونم چه کنم

اینکه جیش میکنه تو شلوارش موقتیه کلا بچه ها بعد از اینکه از پوشک میگیریشون ی مدت خوبن ی چندوقتم میکنن تو شوار برا من که دخترمم همینطوری بود الان پسرمم اینطوریه ولی درست میشن....اینکه ظهرا نمیخوابه فقط باید صبح زود بیدار شه یا اینکه من بعضی وقتا پسرم نمیخوابه پت بالش میزارم خودم کنارش میخوابم اینم میخوابه

خواب ظهر که طبیعیه نزدیکی ۳ حذف میشه
جیش رو نمیدونم چون از پوشک نگرفتم

سوال های مرتبط