کوله پشتی دخترم 😬🥰
میگه به بهی بزار توش 🙃

تصویر
۸ پاسخ

😍😍عا خدا.. مبارکش باشه دختر من عاشق کیفه لازم شد براش بگیرم

چ تازه.از کجا گرفتین؟چند گرفتین؟

از کجاااا خریدی
همینقدی پسرونه نداشت؟؟؟

منم باید یکی براش بگیرم خوشش میاد یه کیف دارع هرجا میریم میندازه رو دستش

ای جونم مبارکش باشه
آنلاین گرفتی ؟؟

خدایاااا، توشو پر کنیاااا

چه نازه ...انشالله همیشه توش پر بهبهی باشه

چ گوگولیه

سوال های مرتبط

مامان Qamar🌛Fajar🌞 مامان Qamar🌛Fajar🌞 ۲ سالگی