ببین،من خونم جوری غلیظ بود که رفتم خون بدم.مسئولاش تعجب کردن.
گفتن این خونو به هر کی تزریق کنیم در جا میره اون دنیا.تو یکی چه طور زنده موندی،نمیدونم.
خونمو کشیدنو انداختن دور.
کلی آب زرشک و آب انارو حجامت انجام دادم تا خوب شد.
قرص آسپرینم عالیه.
گوشتم کمتر بخور
گوشت قرمز نخور . سوسیس کالباس یه مدت نخور و غذای سرخ کردنی رو هفته ای یه بار بخور . آب انار خیلی خوبه . ببین رعایت کردنی هارو که مینویسم رعایت کن چیزای که میگم خوبه رو یکیش که در توانت هست میتونی به مدت سه ماه استفاده کنی بگیر استفاده کن .
خاکشیر رو میتونی یه قاشق چایی خوری بریزی رو آب ولرم صبح ناشتا بخوری عالیه . آب انار و یه استکان عصر یه استکان صبح بخوری. مصرف مایعات رو ببری بالا . آب سرد و یخ رو حذف کنی . اگه شیر نمیدی به مدت ده روز آنتی بیوتیک استفاده کن . منم صورتم پر از جوش های هورمونی بود و تیره و کدر شده بود الان خداروشکر بهتر شده من فقط آنتی بیوتیک داکسی سایکلین استفاده کردم هر از ۱۲ ساعت
کاهو .زرشک. چایی قرمز.
صاف کننده ی خون 30 دقیقه قبل شام
کاهو، زرشک ، شربت سکنجبین با عسل و سرکه درست کن هر روز بخور
رژیم غذایی.قرص
عناب بخور مویز بخور کاهو بخور . اسپرین بچه بخور
بزن گوگل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.