خانومای هم هفته من شبا تا صب خاب نمیرم چیکار کنم؟؟

۹ پاسخ

منم اینجوری شدم

طبیعی منم اینجوری بودم ولی ۳ ماه دوم خیلی خوابالو شدم یکدفعه چرتم میگیره🥲

منم خیلی خوابم میاد نمی‌دونم از خستگی یا چی
میگم شما استرس نداری جنگ بشه سونو گرافی ها بسته بشه نتوانیم ان تی بدیم یا من فقط دیونه شدم 😬😑

یه کم بگذره بهتر میشی
محیط خوابت رو خنک نگه دار

من کلا شب تا صب ۳ ساعت میخابم

من ۲ هفته بود مثل تو بودم الانم نمیتونم بشینم چشام خود به خود بسته میشه

خانوما هفته ۱۰تیر کشیدن پهلو داشتین
من سمت چپمه

عادیه بی خابی تو این هفته

من از اوایل همینجوری بودم و هستم

سوال های مرتبط

مامان حُسین💙🧿✨️ مامان حُسین💙🧿✨️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نوزدهم بارداری