خانومای هم هفته ایی من تهوع دارید؟ تا چ حد؟

۵ پاسخ

منم خیلی حالم بده حالت تهوع کشته منو😢

من تهوع رو بیشتر وقتی از خواب بیدار میشم دارم صبحانه سنگین نمیخورم ، با یه چیز کوچیک شروع میکنم اگر حالت تهوع شدید بود قرص میندازم نبود کم کم میخورم ، کلا فقط موقع غذا که میشه میاد سراغم نمیزاره غذا بخورم

نه اصلن

من یکم اسید مهدم را بالا میارم بوی عجیب بهم میخوری ولی کلافم حالت تهوع ندارم

عالیه
من نسبت به سه هفته قبل،مقداری کمتر شده
یعنی چندبار در روز میاد سراغم
ولی سه هفته قبل تا چند روز پیش،دایم حالت تهوع داشتم

سوال های مرتبط

مامان .... مامان .... هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دخترا و تودلی مامان دخترا و تودلی هفته دوازدهم بارداری
مامان نوراسادات🌸 مامان نوراسادات🌸 ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا ❤️ مامان هدیه خدا ❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان هدیه خدا ❤️ مامان هدیه خدا ❤️ هفته نوزدهم بارداری