خانومای هم هفته من تهوع و ویار دارید یا نه؟

۱۱ پاسخ

نه هیچی

من کلا از هیچی خوشم نمیاد اما بالا نیاوردم تا حالا
معدمم همش میسوزه

نه علائم من :درد کمر و زیر دل گاهی درد سینه ترشح که کم و زیاد میشه نفخ یبوست

اصلا هیچی

من اصلا هیچ علائمی ندارم فقط زیردلم و کمرم دردمیکنه

شدیدددد

منم کمو بیش دارم امروز خداروشکر نداشتم

من چیزی میخورم گیر میکنه رو معدم میمونه تا عق نزنم خوب نمیشم ولی همش دلم میخواد لیمو ترش بخورم با نمک فراوون🤤😂😂

من ک فقط اوق میزنم 😂😂😂

من کم دارم ویار ندارم

شما داری ؟

سوال های مرتبط

مامان دخترا و تودلی مامان دخترا و تودلی هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣🤍 مامان جوجه کوچولو🐣🤍 هفته شانزدهم بارداری
مامان .... مامان .... هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان حُسین💙🧿✨️ مامان حُسین💙🧿✨️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیستم بارداری